گلایه ها باعث کمرنگ شدن فعالیت های فرهنگی مساجد نشود

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه تنگناهای دولت سبب شده تا فعالیت های فرهنگی کانون ها نیز به محدودیت مالی دچار شود، گفت: نباید گلایه ها باعث شود فعالیت های فرهنگی مساجد کمرنگ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز دوشنبه (۸ خرداد) در نشست با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس که در حضور حجت الاسلام امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شد، گفت: تنگناهای دولت سبب شده تا فعالیت های فرهنگی کانون ها نیز به محدودیت مالی دچار شود.

 

 امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه توقعات باید متناسب با وضعیت موجود باشد، افزود: نباید گلایه ها باعث شود فعالیت های فرهنگی مساجد کمرنگ شود.

 

وی مساجد را خانه های خدا و پناهگاه مردم عنوان کرد و اظهارداشت: باید مراقب بود به بهانه اینکه امکاناتی از کسی بگیریم خانه های خدا را نفروشیم.

 

حجت الاسلام مدبر با تصریح اینکه در تشکیلات مذهبی و منسوب به ارزش ها نباید تبعیض دیده شود، تاکید کرد: کانون های موفق محصول زحمت و تلاش عوامل آن است.

 

وی با اشاره به اینکه در جهرم مساجد متعددی داریم که اگر عنایت به آنها شود می توانند به اوج برسند، گفت: مساجد روستاها را نیز نباید فراموش کرد چرا که به دلیل نبود امکانات شرایط ترقی برای آنها مهیا نیست.

 

فرماندار ویژه جهرم نیز در سخنانی با اشاره به اینکه کانون های مساجد به صورت خودگردان اداره می شوند و انتظار است اینگونه جلسات استمرار داشته باشد، گفت: نشست های تخصصی می تواند در مسیر توسعه مساجد کمک کننده باشد.

 

حسن شعبانی با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی در مباحث فرهنگی در شهرستان به همت جوانان مسجدی در حال رخ دادن است، اظهار کرد: کانون ها با هم افزایی خالق برنامه های خوب بوده و بدون حمایت مالی ادارات مرتبط پیگیر فعالیت های فرهنگی هستند.

 

کد خبر 1269647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha