خدمت رسانی به معلولان کاری ارزشمند و توفیق الهی است

حجت ‌الاسلام نکونام بابیان اینکه خدمت رسانی به معلولان کاری ارزشمند و توفیق الهی است گفت: همه نیروهای که در مراکز نگهداری معلولان فعالیت می کنند از صبر بالای برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در بازدید از مراکز نگهداری معلولان (فردوس) و خانه سالمندان اظهار داشت: همه نیروهای که در مراکز نگهداری معلولان فعالیت می کنند از صبر بالای برخوردار هستند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: سلامتی انسان یک نعمت است و مردم با دیدن معلولان به سلامتی خدادادی خود پی می برند لذا همه مردم باید شکرگزار سلامتی خود از درگاه الهی باشند.

 

وی بابیان اینکه نباید به معلولیت به چشم ناتوانی و محرومیت نگاه کرد افزود: بسیاری از معلولان استعدادهای زیادی دارند و توانایی های زیادی را از خود نشان می دهند لذا باید از این افراد معلول به ویژه با استعداد حمایت شود.

 

حجت ‌الاسلام نکونام گفت: افرادی که در جامعه از سلامتی کامل برخوردار هستند باید شکرگزار این نعمت باشند و از معلولان و افراد کم توان با کمک رسانی و خدمت رسانی حمایت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ضمن تقدیر از کارکنان مراکز نگهداری معلولین گفت: خدمت رسانی به معلولان کاری ارزشمند و توفیق الهی است.

 

وجود ۳۲ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی در چهارمحال و بختیاری

علی نصیری تعداد معلولان تحت پوشش بهزیستی در چهارمحال و بختیاری را ۳۲ هزار نفر اعلام کرد و گفت: خدمت به معلولان تحت پوشش بهزیستی از وظایف مسئولین و کارکنان این سازمان است.

 

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد ۱۴ هزار و ۴۷۰ معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری از خدمات مستمری دائم بهره می برند.

 

وی به مرکز توانبخشی فعال در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: تعداد ۱۰۳ مرکز فعال توانبخشی در سطح استان با چهارهزار و ۷۴۴ نفر مشغول خدمت رسانی به معلولان در مراکز روزانه، شبانه‌روزی هستند.

 

کد خبر 1271187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha