اتحاد منشاء ناامیدی دشمن و عامل همدلی مسلمانان است

ماموستا قضایی گفت: اتحاد منشاء ناامیدی دشمن و عامل همدلی مسلمانان است و باید اتحاد و انسجام را که توصیه معمار کبیر انقلاب است حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حاج ماموستا قضایی امام جمعه موقت شهرستان دیواندره در مراسم غبارروبی مزار شهدای دیواندره که به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) انجام شد، با بیان اینکه ولایت فقیه یادگار حضرت امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: همه باید این یادگار به جا مانده از رهبر کبیر انقلاب را محافظت کنیم.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز یکی دیگر از یادگارهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که برای ما به یادگار گذاشته است.

 

ماموستا قضایی به رهنمودهای امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: امام امت یکی از رهنمودهایی که می‌دادند این بود که همه مسلمانان باید با هم متحد باشند زیرا این اتحاد باعث انسجام در مقابل دشمنان و توطئه‌های آنان است چنان که اسلام می‌خواهد مسلمانان عزیز و قدرتمند باشند.

 

در این آیین غبارروبی و عطرافشانی حاضران با نثار گل، پاشیدن گل ناب محمدی(ص)، قرائت فاتحه و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به مقام شامخ شهدای شهرستان دیواندره  ادای احترام کرده و با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس تجدید میثاق دوباره کردند.

کد خبر 1271233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha