برگزاری نشست های تخصصی در کمیته امداد گیلان با توجه به ایام ۱۴ و۱۵ خرداد

بافکری با اشاره به ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد و اعزام عزاداران به مرقد مطهر امام(ره) گفت: برگزاری نشست های تخصصی، مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه و اجرای طرح فلاح از دیگر برنامه هایی است که به همبن مناسبت انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، وحید بافکری _ معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان به خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن ایام 14 و 15 خرداد، کمیته امداد برنامه هایی از قبیل اعزام به مرقد مطهر امام راحل را در دستور کار خود دارد، گفت: همچنین برگزاری نشست های تخصصی، مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه و اجرای طرح فلاح از دیگر برنامه هایی است که انجام می شود.

وی با بیان اینکه همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) جشن تکلیف 150 دختر مددجوی تحت حمایت در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد افزود: دراین ایام به 350 نفر از دختران مددجویی که طی این ایام به سن تکلیف رسیده اند بسته حجاب و نماز اهداء شد.
 
بافکری اضافه کرد: همچنین در قالب یک کاروان 43 نفره، بیماران صعب العلاج مددجوی تحت حمایت را به مشهد مقدس اعزام کردیم و جشن هایی همراه با برنامه های فرهنگی و مسابقات در سطح ادارات و نهاد های تابعه برگزار شد.

کد خبر 1271386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha