کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۴۰۲ از حمایت ویژه‌ای برخوردار می شوند

آذر بابیان اینکه حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد توسط دستگاه های فرهنگی در سطح استان ضرورت دارد گفت: سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز در سال ۱۴۰۲ حمایت ویژه‌ای از این پایگاه های فرهنگی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، اردشیر آذر در جلسه ای که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۴۰۲ از حمایت ویژه ای برخوردار می شوند.

 

معاون هماهنگی برنامه و بودجه، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد توسط دستگاه های فرهنگی در سطح استان ضرورت دارد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه محمدرضا مظاهری در ابتدای این جلسه با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های مساجد در طول سال، خواستار حمایت های بیشتر از اجرای فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعتبار خرید تجهیزات کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۹ میلیارد ریال تعیین شد که از این مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و مابقی این اعتبار از ابتدای سال تاکنون

 

در سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شد، که از این مبلغ ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال در سال ۱۴۰۱ هزینه صرف خرید تجهیزات شده که در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان قرار می گیرد.

 

کد خبر 1271409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha