جایگاه فرهنگ،‌ هنر و رسانه در اندیشه امام و رهبری بررسی می‌شود

همایش بررسی جایگاه فرهنگ،‌ هنر و رسانه در اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در تبریز برگزار خواهد شد.

بهگزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همایش بررسی جایگاه فرهنگ،‌ هنر و رسانه در اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی،‌ با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای تاریخ ساز 15 خرداد سال 1342،‌ بر حضور گسترده اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)‌ تاکید کرد.

جسن گلی،‌ برگزاری شب شعر در سوگ آفتاب و شعر خوانی جمعی از شاعران در حضور نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و  برگزاری همایش بررسی جایگاه فرهنگ،‌هنر و رسانه در اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در ساعت 17 روز سه شنبه 16 خرداد ماه در محل تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز با حضور اساتید، پژوهشگران و فعالان فرهنگی و رسانه ای را از جمله برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره )‌ و سالگرد آغاز رهبری مقام معظم رهبری اعلام کرد.

وی همچنین از برگزاری نشست هم اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیران مسئول پایگاه های خبری در تداوم جلسات هم اندیشی با اصحاب رسانه خبر داد که روز سه شنبه 16 خرداد ماه از ساعت 9 صبح در محل خانه فرهنگ تبریز برگرار خواهد شد.

کد خبر 1271538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha