تبیین اندیشه های سیاسی حضرت امام (ره) یک ضرورت است

حجت الاسلام خواجه پور تبیین اندیشه های سیاسی حضرت امام (ره) را یک ضرورت دانست و گفت: برخورد شجاعانه و فعالانه با دشمن، اعتماد بر توانایی های مردم، بی اعتمادی و بدبینی به دشمن از جمله عوامل و شاخص های فکری حضرت امام خمینی(ره) بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی «حضرت امام خمینی (ره)» و شصتمین سالروز «قیام خونین ۱۵ خرداد» در مصلی بزرگ امام رضا(ع) شهرستان مارگون برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین «رحم الله خواجه پور» در این مراسم که با حضور گسترده مردم همراه بود، گفت: امام راحل(ره) در شرایط و زمانه ای که شرق و غرب در سراسر جهان به تبلیغ علیه خداپرستی، دیانت، معنویت و اخلاق پرداخته بودند نه در برابر استبداد و نه در برابر استعمار سر فرود نیاورد و با اتکا به خداوند متعال انقلاب اسلامی را در مسیر پیروزی قرار داد.

 

امام جمعه شهرستان مارگون تبیین اندیشه های سیاسی حضرت امام (ره) را یک ضرورت دانست و افزود: برخورد شجاعانه و فعالانه با دشمن، رعایت اولویت بر موضوعات اصلی، اعتماد بر توانایی های مردم، بی اعتمادی و بدبینی به دشمن از جمله عوامل و شاخص های فکری حضرت امام خمینی(ره) بود.

 

وی خاطرنشان کرد: آمریکا، اسرائیل، منافقین و سلطنت طلبان همه یک چیز را طلب می کنند و آن خاموش کردن صدای امام، انقلاب و ملت بزرگ ایران است.

 

حجت الاسلام خواجه پور ادامه داد: خاموش شدن صدای امام به معنای خاموش شدن صدای اسلام راستین و باعزت و نیز اسلام علوی و حسینی در عصر حاضر است.

 

امام جمعه شهرستان مارگون با بیان اینکه امروزه و در شرایط کنونی که همه اهل کفر و استکبار در برابر نظام مقتدر انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایستاده اند، گفت: توصیه اکید امام راحل و همچنین رسالت ملت شریف ایران اسلامی، اطاعت بی چون و چرا از رهبری عزیز، حفظ وحدت و اعتقاد راسخ به نصرت الهی می باشد.

 

 

 

کد خبر 1271603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha