خادمیاران رضوی آران و بیدگل به یاری دانش آموزان نیازمند شتافتند

خادمیاران کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل با کمک خیران نیک اندیش، ۶۰ بسته معیشتی را در بین خانواده های دانش آموزان بی بضاعت شهر و روستاهای این شهرستان توزیع کردند.

الهه دشتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: خادمیاران کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل با کمک خیران نیک اندیش ۶۰ بسته معیشتی را در بین خانواده های دانش آموزان بی بضاعت شهر و روستاهای این شهرستان توزیع کردند.

 

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: این بسته ها در مجموع به ارزش ۲۲۲ میلیون ریال و شامل رب گوجه فرنگی، ۲ بسته ماکارونی و ۱۰ کیلوگرم برنج است که توسط خیران و با مشارکت ۵ خادمیار و ۲ یاور به دانش آموزان بی بضاعت شهر و روستا اهدا شد.

 

دشتی ادامه داد: همچنین ۵ خادمیار رضوی کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل اقدام به تشکیل کلاس‌های رایگان تقویتی و رفع اشکال دانش آموزان نیازمند پایه‌های اول، سوم، پنجم و ششم ابتدایی کردند.

 

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی یک دانش آموز سادات بی بضاعت توسط یک خادمیار به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان از دیگر فعالیت‌های تخصصی این کانون در دهه کرامت بود.

 

به گفته دشتی، برگزاری جشن تولد و اهدای هدیه برای دانش آموز بی‌بضاعت در مدرسه ابریشم‌چی، شرکت در پیاده روی و جذب سفیران دانش آموز رضوی، انجام مشاوره تحصیلی، ثبت دل ‌نوشته‌ای برای امام رضا(ع) و اجرای آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان امامزاده هادی(ع) از دیگر خدمات این کانون در ایام میلاد امام مهربانی‌ها بود.

 

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل اظهار داشت: همچنین به همت خادمان این کانون جشن روز دختر با اهدای هدیه ویژه دختران حافظ قرآن برای دختران مدارس برکت، بعثت، ابریشم‌چی، مفتح و خادم‌پور  برگزار شد.

 

دشتی، برگزاری جشن دختران آفتاب در مدرسه ابریشم‌چی در استقبال از کاروان زیر سایه خورشید با حضور ۹ خادمیار تخصصی، ۳۰ خادمیار عمومی و چهار یاور رضوی، برپایی ۸ میز خدمت تخصصی شامل مشاوره تحصیلی و کنکور، خطاطی، جذب سفیران دانش آموز رضوی، پویش دل نوشته‌ای برای امام رئوف،حجاب و عفاف، برگزاری یادواره دختران شهید سرزمین من و همخوانی سرود بابا رضا را از جمله برنامه‌های این مناسبت عنوان کرد.

 

دشتی با تاکید بر برگزاری جشن بزرگ ریحانه خلقت با حضور دانش آموزان توسط ستاد نماز جمعه نوش آباد در مصلی این شهر تصریح کرد: جشن پایانی پایه ششم مدرسه دخترانه شهید مفتح برگزار شد.

 

کد خبر 1271644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha