کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش بسزایی در رشد هنر اسلامی دارند

حجت الاسلام شریف پور بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش بسزایی در رشد هنر اسلامی در جامعه دارند گفت: حضور جوانان در این پایگاه ها باعث شده است تا برنامه های فرهنگی هنری با کیفیت بالایی برگزار شود.

حجت الاسلام «روح الله شریف پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش بسزایی در رشد هنر اسلامی در جامعه دارند.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: وجود جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد باعث شده است تا برنامه های فرهنگی هنری با کیفیت بالایی برگزار شود.

 

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های دیگر مسجد و کانون های فرهنگی هنری جلوگیری از افزایش تهاجمات فرهنگی است چراکه جوانان با حضور در کانون ها و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی فعالیت های دشمنان را خنثی کرده اند.

 

حجت الاسلام شریف پور افزود: راه اندازی کانون های فرهنگی هنری در مساجد باعث شده است تا جوانان انقلابی تربیت شوند در آینده کشور خود تاثیرگزار باشند.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موفقیت های اعضای کانون های فرهنگی هنری در برگزاری برنامه ها و فعالیت ها تعامل با هیئت امنا، بسیج و امام جماعت مسجد است.

 

وی با اشاره به کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» شهر بن گفت: این کانون با برگزاری برنامه های متنوع در طول سال تاکنون موفق به جذب نوجوانان و جوانان زیادی شده است.

 

کد خبر 1271719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha