قصه گویی با محتوای شاد و آموزشی برای کودکان راهی برای نهادینه شدن فرهنگ دینی  در جامعه

ظهیری از برگزاری دوره آموزشی قصه گویی ویژه کودکان ۳ تا ۸ سال اراکی در کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) مسجد الاقصی اراک خبر داد.

مجتبی ظهیری با اشاره به اینکه دوران کودکی بهترین زمان برای یادگیری مسائل و نهادینه شدن فرهنگ دینی و اسلامی در بین کودکان است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) با توجه به حضور گسترده کودکان و نوجوانان در این کانون و استقبال خانواده ها از مهد کودک و مهد قرآن برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) مسجد الاقصی اراک، افزود: برگزاری کلاس های مختلف آموزشی از جمله نقاشی، قصه گویی، قرآنی و ... از برنامه هایی است که سال ها است در این کانون برگزار شده و کودکانی که با این کلاس ها رشد کرده و قد کشیده اند و امروز نوجوانان کانون هستند و در کلاس های بالاتر حضور فعال دارند.

 

وی با بیان اینکه دوره آموزشی با عنوان «قصه گویی با طعم شکلات» برای کودکان 3 تا 8 سال، با محتوای شاد و آموزشی بصورت رایگان توسط مربی مهد کودک کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می شود، بیان کرد: این دوره آموزشی از امروز 18 خرداد در مسجد الاقصی اراک برگزار شد و حضور برای همه کودکان اراکی آزاد است.

ظهیری با اشاره به اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا این دوره برگزار و با استقبال گسترده از سوی بچه ها و خانواده ها روبرو بود، گفت: بنا به درخواست اهالی و والدین تصمیم گرفتیم که این دوره را مجدد امسال برگزار کنیم که خوشبختانه در جلسه اول مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) مسجد الاقصی اراک اضافه کرد: ما در طول سال برنامه های مختلفی را با حضور گسترده اقشار مختلف و در رده ها و گروه های سنی مختلف برگزار می کنیم و خوشبختانه خروجی خوبی نیز از برنامه ها داریم.

کد خبر 1272072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha