لزوم تکیه برتوانمندی اصحاب خبر ورسانه برای رفع مشکلات استان مازندران

حق شناس از اجرای اردوهای راهیان پیشرفت با هدف تحقق منویات رهبری با رویکرد تقویت ایمان و امید در جامعه خبر داد و گفت: استفاده از توانمندی اصحاب خبر ورسانه برای رفع مشکلات استان مازندران باید مورد توجه مسئولین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، عبدالمهدی حق شناس-رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا امروز(۲۱خرداد) در نشست شورای اندیشه ورز اصحاب رسانه استان ضمن گرامیداشت یاد و نام ۲۶شهید خبرنگار دیار علویان با بیان اینکه تمامی کارهای این سازمان با همراهی و تعامل اعضای این شورا برنامه ریزی و اجرایی می شود،‌اظهار کرد: سال گذشته هفت نشست در قالب این شورا برگزار شده است.

 

وی با اشاره به مشکلات جامعه در حوزه عفاف و حجاب و توطئه افکنی استکبار با هدف ایجاد فاصله بین ملت با نظام ، گفت: اصحاب خبر و رسانه استان برای رفع این مشکلات دغدغه مند هستند و خواستار توجه جدی مسئولین امر می باشند.

 

حق شناس به مشکلات فرهنگی استان که مقصد گردشگری است نیز اشاره و بیان کرد: کارگروه های متعددی در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با موضوعات مختلف فعال هستند که خبرنگاران استان انتظار دارند در این کارگاروه ها از ظرفیت رسانه برای پیگیری و رفع مشکلات حوزه های مختلف بهره گرفته شود.

 

حق شناس خواستار تشکیل کارگروه رسانه در دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران شد و گفت: امید است اعضای این کارگروه با مطالبه گری پیگیر رفع مشکلات استان با محوریت دفتر نماینده مقام معظم رهبری در این خطه از شمال کشور باشند.

 

وی به اجرای اروهای راهیان پیشرفت در استان اشاره کرد و افزود: در این اردوها به دنبال تحقق منویات رهبری با رویکرد تقویت ایمان و امید در جامعه هستیم.

 

حق شناس از برگزاری لیگ امید ویژه اصحاب خبر و رسانه خبر داد و یادآورشد: این لیگ از گلزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  آغاز بکار می کند.

کد خبر 1272425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha