امام جمعه و استاندار کرمانشاه شهادت بسیجی حافظ امنیت را تسلیت گفتند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار این استان با صدور پیام مشترکی، شهادت شهید سرافراز «سجاد امیری» بسیجی حافظ امنیت را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ در پیام تسلیت مشترک آیت الله مصطفی علما و دکتر محمدطیب صحرایی آمده است:

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

 

جانفشانی و ایثار انسان‌های فداکار و جان برکفی که همواره در جهت رسیدن به مقام رضای الهی برای خدمت به مردم و تامین امنیت ملت بزرگ ایران تلاش و مجاهدت می‌نمایند و در این راه از زیباترین و شیرین‌ترین موهبت الهی یعنی جان خود نیز می‌گذرند، در تاریخ این سرزمین همچون تصویری روشن در دیدگان ملت نقش بسته است.

 

شهادت بسیجی جان برکف، شجاع و مظلوم استان کرمانشاه در دفاع از حریم امنیت و آرامش جامعه و درگیری با اشرار مسلح، سبب اندوه و تاثر شهروندان و همشهریان کرمانشاهی شد. مدافعان امنیت در بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند همیشه برای برقراری نظم، آرامش و امنیت استان سینه سپر کرده اند تا اشرار و مخالفان امنیت عمومی نتوانند خدشه ای بر آن وارد کنند.

 

اینجانبان شهادت بسیجی دلاور و ایثارگر شهید «سجاد امیری» را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده ایشان، مردم  ایران اسلامی و استان کرمانشاه، بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفته و علو درجات را برای این شهید والامقام از خداوند متعال مسئلت می کنیم. همچنین از دستگاه های امنیتی و قضایی می خواهیم که با عاملان این جنایت با اشد مجازات برخورد نمایید تا از این پس شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشیم.

               

 

کد خبر 1272899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha