مستند « اهدای خون» از رادیو فرهنگ پخش می شود

«اهدای خون» موضوع « مستند فرهنگ» امروز است که به مناسبت روز جهانی اهدای خون از رادیو فرهنگ پخش می شود.


به گزارش خبرگزاری شبستان،  زندگی برخی از بیماران به خون و فرآورده‌های آن واسطه است و یک واحد خون اهدایی، جان سه نفر را نجات می‌دهد، با اهدای قطرات خون خود به تداوم تپش قلب‌ها و رویش شکوفه‌های امید کمک کنیم.


 ۱۴ ژوئن برابر با ۲۴ خردادماه هر سال روز جهانی اهدای خون است در این روز در سراسر جهان از همت والا و فعالیت انسان‌دوستانه تمام تلاشگران اهدا و انتقال خون، قدردانی می‌شود به همین مناسبت برنامه « مستند فرهنگ» با این موضوع روی آنتن می رود.


گفتنی است،شعار امسال سازمان بهداشت جهانی در روز جهانی اهدای خون «ما هستیم، چون شما خون اهدا می‌کنید»، است، این شعار بر این تاکید دارد که برخی از افراد مانند تالاسمی ها و هموفیلی ها و بیماران سرطانی جانشان وابسته به خون و فرآورده های خونی است و از همه مردم در هر نقطه از این جهان درخواست می‌کند که به طور مستمر خون اهدا کنند و تمرکز اهدای خون بیشتر بر نقش جوانان در اهدای خون است که تضمینی برخون سالم و کافی است.


«مستند فرهنگ»همت گروه تولید و تامین رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر ساعت۱۴:۳۰ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز از این شبکه رادیویی پخش می شود.
 

کد خبر 1273027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha