نتیجه روایت پیشرفت‌ها امیدبخشی در کشور و عقب‌نشینی دشمن است

امام جمعه کرمان با برشمردن نتایج حاصل از روایت‌ پیشرفت‌های کشور توسط اصحاب رسانه گفت: ذی‌قیمت ترین نتیجه مایوس کردن دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، پنجشنبه(۲۵ خرداد) در اولین همایش ملی روایتگران پیشرفت که با حضور نمایندگان بیش از ۷۰ رسانه داخلی و خارجی در کرمان برگزار شد؛ در خطاب به اصحاب رسانه، گفت: در بین دهها اثر و عمل مثبتی که انجام می دهید سه محور بسیار مهم است.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: اولین نتیجه جهادتبیین شما، امیدآفرینی برای نسل کنونی و نسل های آینده است و وقتی روایت گری می کنید و پیشرفت ها را به نمایش می گذارید اولین اثر آن‌ امید بخشی است.

 

 

وی افزود: وقتی با دقت، صداقت و بدون حب و بغض روایت می کنید و پیشرفت ها را نشان می دهید در واقع الگوی حسنه را نشان می دهید و این کار بزرگی در فرهنگ دینی ما و حرکت های بزرگ انسانی است.

 

 

امام جمعه کرمان مایوس کردن دشمن با بیان پیشرفت ها و نشان دادن زوایای پیشرفت توسط رسانه های کشور را اقدامی ذی‌قیمت در یک جنگ تمام عیار رسانه ای دانست و بیان کرد: هر اندازه دشمن مایوس شود عقب نشینی ‌می کند.

 

 

وی در پایان گفت: بر خود لازم می دانم از عرصه بزرگ جهادی که شما در آن‌فعال هستید به سهم خود تقدیر و تشکر کنم.

کد خبر 1273181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha