مالزی، بهترین مقصد گردشکری مطلوب برای زنان مسلمان در جهان است

به رسمیت شناختن اخیر مالزی به عنوان «بهترین مقصد گردشگری مطلوب مسلمانان» به ویژه زنان مسلمان به عنوان یک راه خوب برای معرفی این کشور به جهان و همچنین جذب گردشگران بیشتر به آن تلقی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thestar»، به رسمیت شناختن اخیر مالزی به عنوان «بهترین مقصد گردشگری مطلوب مسلمانان» و  «بهترین مقصد گردشگری مطلوب برای زنان مسلمان» به عنوان یک راه خوب برای معرفی این کشور به جهان و همچنین جذب گردشگران بیشتر به آن تلقی می شود.

 

«محمد ایربن شمسودی»، مالک آژانس مسافرتی «Muslimtravelbug»،گفت که صنعت گردشگری محلی باید به تولید بیشتر محصولات مرتبط با مسلمانان بپردازد که گردشگران مسلمان بیشتری را برای سفر به مالزی جذب می کند.

 

او گفت که این آژانس مسافرتی ​​در حال آماده شدن است تا بیشتر بر سفرهای ورودی به عنوان منبع اصلی درآمد خود تمرکز کند و بتواند تقاضای گردشگری در این صنعت را که به طور مستقیم به اقتصاد ملی کمک می کند، برآورده کند.

 

شمسودی افزود: ما بر گردشگری مسلمانان تمرکز می کنیم. در صنعت گردشگری محلی، شرکت های مختلف بر بازارهای گردشگری مختلف مانند اروپایی ها، عرب ها و گردشگران اندونزیایی تمرکز می کنند و آژانس من به طور خاص بر گردشگران مسلمان تمرکز دارد.

 

وی تصریح کرد که می‌توان پیشرفت‌های بیشتری مانند ارتقای امکانات مهم در فرودگاه‌ها تا تجربه سفر گردشگران را تسهیل کرد.

 

مالک آژانس مسافرتی «Muslimtravelbug»،همچنین گفت که همه آژانس‌های مسافرتی باید زیبایی‌های طبیعی مالزی و همچنین ارائه خدمات حلال را برای جذب گردشگران مسلمان، تبلیغ کنند.

 

«کی سی آمو»، رئیس انجمن اپراتورهای گردشگری مالزی (Bumitra Malaysia)، نیز گفت که به رسمیت شناخته شدن این صنعت بسیار اتفاق بزرگی است، زیرا بازار سفرهای مطلوب مسلمانان هر سال رشد می کند و کشورهای اسلامی به طور فزاینده ای به مقصدهای کانونی گردشگران از سراسر جهان تبدیل می شوند.

 

وی افزود: ما باید غذاهای کاملا حلال ارائه دهیم تا گردشگران مسلمان بتوانند بدون هیچ نگرانی در رستوران های ما به اینجا بیایند و ما تا اینجای کار را به خوبی مدیریت کرده ایم.

 

آمو گفت: سطح دوستی عمومی هنگام برخورد با گردشگران نیز بسیار مهم است و آنها باید یاد بگیرند که حداقل با سلام و احوالپرسی ساده از جمله با کلماتی که متعلق به مسلمانان است به گردشگران سلام کنند.

 

وی تصریح کرد که این برخوردهای مهربانانه و مثبت به گردشگران احساس تعلق می‌دهد و باعث می‌شود در سفر به مالزی بیشتر مورد استقبال قرار بگیرند.

 

هارون گفت که دولت همچنین باید به سطح ایمنی صنعت گردشگری کشور توجه بیشتری داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که گردشگران تا زمانی که در اینجا هستند احساس امنیت کنند.

 

وی افزود: با همه رویکردهای فعال پیشگیرانه مناسب، مالزی به عنوان یک مقصد گردشگری امن و دوستانه شناخته خواهد شد.

 

«اوزیدی اودانیس»، رئیس انجمن گردشگری ورودی مالزی گفت: به منظور حفظ عناوین شناخته شده، به ویژه با توجه به رقابت قوی کشورهای همسایه، باید فعالیت های منحصر به فرد اسلامی در طول سال برگزار شود.

 

ما بهترین و منحصربه‌فردترین تجربه‌ها را برای مسافران مسلمان فراهم کرده‌ایم و امیدواریم این تجربه‌ها بتواند در توسعه گردشگری حلال در این کشور موثر باشد.

کد خبر 1273405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha