لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت خبرگزاری شبستان برای انعکاس فعالیت های شاخص مساجد

مهدی خانی بر استفاده از ظرفیت خبرگزاری شبستان برای انعکاس فعالیت های شاخص، دستاوردها و موفقیت های کانون های مساجد تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی مهدی خانی، یکشنبه(28 خرداد) در نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛ ظرفیت مساجد و کانون های مساجد در برنامه های فرهنگی هنری را مورد تأکید قرار داد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان نیروی انسانی کف میدان را ظرفیت بالایی در کانون های مساجد دانست که این ظرفیت کمتر مورد توجه مسئولین قرار گرفته است.

 

وی استفاده از ظرفیت خیرین فرهنگی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: این ظرفیت بیشتر صرف ساخت مسجد می شود در حالیکه در حوزه های دیگر می توان از آن بهره گرفت.

 

مهدی خانی در بخش دیگری از سخنانش بر استفاده از ظرفیت خبرگزاری شبستان برای انعکاس فعالیت های شاخص، دستاوردها و موفقیت های کانون های مساجد تأکید و بیان کرد: نیروهای ستاد کانون های مساجد استان پُل ارتباطی کانون ها و خبرگزاری شبستان باشند تا این امر بهتر محقق شود.

کد خبر 1273561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha