لزوم افزایش جذابیت برنامه های اوقات فراغت در مساجد

حجت الاسلام مطهری مقدم گفت:برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد به سمت جذابیت برود و تنها صرف برگزاری همایش ها و برنامه های عادی نباشد و سطح و کیفیت برنامه ها افزایش پیدا کند و قطعا خروجی خوبی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی حجت الاسلام امین مطهری مقدم- مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی- در جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت در محل ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: ارتباط با ائمه جمعه می تواند به انجام برنامه های اوقات فراغت در شهرستان ها انسجام ببخشد.

 

وی با اشاره به برنامه های اوقات فراغت گفت: پرداختن به موضوع راه اندازی گروه های تئاتر در مساجد طی ایام اوقات فراغت بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم در سال های آینده مورد توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گیرد چرا که گروه تئاتر می تواند در انتقال پیام ها تاثیرگذار باشد.

 

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: کودکان از طریق بازی مباحث مختلف را آموزش می بینند و باید با توجه به شرایط امروزی باید به تشکیل یک لیگ بین مساجد محلات بپردازیم و قطعا در جذب نسل های جدید تاثیرگذار خواهد بود.

 

حجت الاسلام مطهری مقدم ادامه داد: برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد به سمت جذابیت برود و تنها صرف برگزاری همایش ها و برنامه های عادی نباشد و سطح و کیفیت برنامه ها افزایش پیدا کند و قطعا خروجی خوبی خواهد داشت.

 

وی در پایان گفت: وقتی که یک حرکت رو به جلو در کانون ها و بسیج مساجد انجام شود قطعا شاهد حضور و جذب خانواده ها و فرزندان آنان به سمت مساجد خواهیم بود.

 

 

کد خبر 1273743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha