برگزاری کلاس های تابستانه ویژه کودکان در حرم شاهچراغ(ع)/ هر روز هفته با «فرزندان حرم»

صحرائیان از برگزاری برنامه های اوقات فراغت آستان مطهر شاهچراغ(ع) ویژه کودکان در ایام تابستان خبر داد.

علیرضا صحرائیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: اداره کودک و نوجوان آستان مطهر احمد بن موسی(ع) ویژه برنامه های تابستانه خود را با عنوان «فرزندان حرم» برگزار می کند.

 

معاون آستان مطهر شاهچراغ(ع) افزود: برنامه های این آستان مطهر ویژه گروه سنی هفت تا 14 سال همه روزه از شنبه تا چهارشنبه در رشته های متنوع میزبان کودکان و نوجوانان است.

 

وی تقویت روخوانی، قصه گویی، شعرخوانی، احکام، دروس تحصیلی جبرانی همه رشته های مقطع ابتدایی، عروسک گردانی، کاردستی، خوشنویسی، زبان عربی، رباتیک، رنگ آمیزی با گواش، نقاشی با مداد رنگی، کار با کاغذ، داستان نویسی، مجری گری، گروه سرود(ویژه ناشنوایان)، بازی های قرآنی، حروف الفبا ویژه پیش دبستانی، فوریت های پزشکی ساده و تولید محتوا فضای مجازی با تلفن همراه را کلاس های این آستان مطهر در ایام تابستان برشمرد که در کنار آن نیز برنامه های دیگری همچون اردو و... برگزار می شود.

 

صحرائیان مهلت نام نویسی کلاس های تابستانه آستان مطهر شاهچراغ(ع) را تا هفتم تیرماه عنوان کرد و گفت: علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 16 عصر برای نام نویسی به بوستان کودک آستان مطهر شاهچراغ(ع) مراجعه کنند.

 

وی نام نویسی در این کلاس ها به صورت حضوری و رایگان است، عنوان کرد: برنامه تابستانه «فرزندان حرم» از 10 تیرماه آغاز و تا 10 شهریورماه ادامه دارد.

کد خبر 1273755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha