تحقق اهداف جهاد تبیین با حضور دستگاه های فرهنگی عملیاتی می شود

بسیج بابیان اینکه دستگاه های فرهنگی باید برای تحقق اهداف جهاد تبیین وارد میدان عمل شوند گفت: در حوزه جهاد تبیین جلسات و برنامه های زیاد تشکیل شده که متاسفانه فقط در حد حرف بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری احمدرضا بسیج در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج اساتید برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه جهاد تبیین جلسات و برنامه های زیاد تشکیل شده که متاسفانه فقط در حد حرف بوده است.

 

رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جهاد تبیین باید برای همه مردم از جمله دانشجویان، کارمندان، طلبه‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی با برگزاری جلسات و همایش ها تبیین شود.

 

وی تعداد اعضای هیئت علمی و مدرس در دانشگاه ‌های استان را یکهزار‌ و ۸۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد یکهزار و ۲۰۰ نفر عضو سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری و تعداد ۱۰۰ نفر دیگر در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

 

بسیج با اشاره به اینکه ۳۱ خردادماه به نام روز بسیج اساتید نامگذاری شده است گفت: امسال در این روز از ۱۵ نخبه دانشگاهی در استان چهارمحال و بختیاری تجلیل می شود.

 

رئیس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در پیام رسان روبیکا برنامه حکمت عملی نظری شهید چمران برای دانشجویان و جوانان تشریح می شود.

 

کد خبر 1274094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha