طرح ملی اوقات فراغت بچه های مسجد به توسعه فرهنگ دینی کمک می کند

حسن زاده بابیان اینکه طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد به توسعه فرهنگ دینی کمک می کند گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مسجد و شرکت در کلاس های قرآنی از اهداف برگزاری طرح ترویج اوقات فراغت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا حسن زاده در نشست هم اندیشی طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان در روستای تشنیز شهرستان کیار برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۷ کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان کیار فعالیت می کنند و هدف اصلی این کانون ها جذب نوجوانان و جوانان به مسجد است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان هرساله با آغاز طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه های متنوع فرهنگی، دینی، قرآنی، هنری و مذهبی با حضور گسترده نوجوانان برگزار می کنند.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها هستند و ظرفیتی عظیمی برای تبیین و گسترش فرهنگ های اسلامی و دینی محسوب می شوند.

 

حسن زاده، تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر را در بستر مساجد دانست و افزود: توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در شهرها و روستاها و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد امکان‌پذیر است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی، هنری و تبلیغی مساجد، تربیت، توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در شهرها و روستاها و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از اهداف تشکیل کانون های مساجد است.

 

کد خبر 1274095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha