پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام خبازی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج محمد رحیم خبازی، پدر شهیدان والامقام «عبدالمحمد و هادی » را تسلیت گفت.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی به شرح زیر است:

 

 بسمه تعالی

 

درگذشت مرحوم حاج محمد رحیم خبازی، پدر شهیدان والامقام «عبدالمحمد و هادی »  موجب تألم و تأثر خاطر شد.

 


براستی پدران شهدای عزیز ما با گوش جان به ندای ارجعی الی ربک لبیک می گویند تا در جوار فرزندان شهیدشان آرام گیرند، چه حیات و ممات نیکی دارند این پدران و مادران فداکار که فرزندانی صالح و پاک نهاد تربیت کرده در راه دفاع از اسلام و انقلاب، تقدیم کرده اند.

 


اینجانب با تسلیت فقدان این پدر فداکار و عزیز سفر کرده، از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بیت مکرم و همه منسوبین و بازماندگان ایشان مسألت دارم.

 


شهید عبدالمحمدخبازی .دوازدهم خرداد ۱۳۳۶، در شهرستان بروجرد به دنیا آمد. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت.  کشاورز بود. سال ۱۳۵۷ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. پنجم آذر ۱۳۵۹، در بمباران هوایی خرم آباد بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در زادگاهش واقع است.

 

شهید هادی خبازی چهاردهم مرداد ۱۳۴۲، در روستای بزازنا از توابع شهرستان بروجرد به دنیا آمد. پدرش محمد، کشاورز بود و مادرش صغرا نام داشت. تا دوم متوسطه درس خواند. به عنوان گروهبان دوم ژاندارمری در جبهه حضور یافت. بیست  و پنجم اردیبهشت ۱۳۶۵، در دهلران توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در زادگاهش واقع است.

 

کد خبر 1274168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha