۱۲ نوعروس نیازمند تحت حمایت کمیته امداد آران و بیدگل راهی خانه بخت شدند

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و روز ازدواج، با مساعدت خیران ۱۲ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان آران وبیدگل راهی خانه بخت شدند.

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک فرارسیدن ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت زهرا(س) و روز ازدواج گفت: با هم افزایی خیران در جشن ازدواج نوعروسان نیازمند تحت حمایت این شهرستان ۱۲ سری جهیزیه اهدا شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران وبیدگل ضمن با اهمیت خواندن مقوله ازدواج جوانان تحت حمایت و اجرایی شدن سیاست های کلی قانون حمایت از خانواده و جمعیت، افزود: با مشارکت خیران این تعداد سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای ضروری شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی به ارزشی بالغ بر ۶۷۵ میلیون تومان برای تشکیل زندگی زوج های جوان تحت حمایت تهیه و به آنها اهدا شد.

شیخ استرکی ارائه بسته خدمتی ازدواج و تحکیم بنیان خانواده مددجویان را از سایر اقدامات این نهاد خواند و افزود: در حاشیه این جشن، کارگاه مهارتی برای زوج های جوان نیز با هدف آشنایی با حقوق زوجین و آموزش مهارت های زندگی برگزار شد.

 

رئیس کمیته امداد آران وبیدگل با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ نوعروس نیازمند در لیست نوبت دریافت کمک جهیزیه هستند، گفت: کمیته امداد نیازمند حمایت خیران و نیکوکاران جهت هم افزایی و مساعدت در این حوزه است و خیران می توانند کمک های نقدی خود را از طریق  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۷۰۸ شماره کارت و یا از طریق سامانه USSD *8877*03119# ارسال کنند.

کد خبر 1274195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha