افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در خراسان جنوبی برگزار شد

مراسم افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در خراسان جنوبی با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استانی در مسجد امام حسین(علیه السلام) بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی، سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد برنامه های ویژه ای را امسال در استان در دستور کار دارد، گفت: امسال برنامه اوقات فراغت مساجد با همدلی و وحدت بین پایگاه و کانون و با محوریت امام جماعت مساجد دنبال می شود.

 

وی با بیان اینکه یک هم افزایی امروز بین معاونت تعلم و تربیت سپاه و ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ائمه جماعت مساجد در خراسان جنوبی وجود دارد، گفت: مهمترین برنامه قرانی امسال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، برگزاری شانزدهمین رویداد ملی مدهامتان است.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از حافظان و قاریان قران در مسابقات مدهامتان نام نویسی کردند، افزود: استقبال مردم خراسان جنوبی از مسابقات مدهامتان بسیار خوب بوده و باعث شده که در صدر جدول در بین استانهای کشور باشیم.

 

حجت الاسلام محقی با بیان اینکه برای اوقات فراغت تابستان امسال علاوه بر کلاس های قرانی و معرفتی، کلاس های زبان و دوره های فنی و حرفه ای را نیز در دستور کار داریم، گفت: همچنین تفاهم نامه ای بین جهاد دانشگاهی برای حضور جوانان و نوجوانان مسجدی در کلاس های جهاد دانشگاهی استان با ۳۰ تا ۳۵ درصد تخفیف نیز منعقد شده است.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتابی نیز برای تقویت کتابخوانی در بدنه مساجد پیش بینی شده است، افزود: ترویج فرهنگ مطالعه، کلاس های هنری و صنایع دستی، تئاتر و ... در برنامه های اوقات فراغت امسال دنبال می شود.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی گفت: همچنین تفاهم نامه ای با اداره ورزش وجوانان استان منعقد شده که برخی زمان از سالن ها را برای استفاده بچه های مسجدی اختصاص دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1274243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha