ضرورت ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای جوانان

حجت‌الاسلام مهدوی، با بیان اينکه حل مشکل مسکن جوانان اولویت مهمی است که باید رفع شود گفت: مسئولان باید فرصت‌های شغلی مناسب را برای جوانان ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: ازدواج آسمانی حضرت امیرالمؤمنین (ع) و حضرت زهرا (س) ویژگی‌ها و شاخصه‌های فراواني داشت و بر اساس آموزه‌های دینی، دارای ایمان و اعتقاد بودند.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان، بر لزوم تعیین مهریه لازم و پرهیز از زیاده‌روی و افراط در این زمینه تأکید کرد و افزود: مهریه سنگین به عنوان افراط محسوب می‌شود و جامعه را دچار مشکلاتی می‌کند.

 

وی اذعان کرد: ترویج فرهنگ ازدواج آسان نیازمند راهکارهای فرهنگی، آموزشی و اقتصادی است و رسانه‌ها در این جهت وظیفه دشواری دارند.

 

حجت‌الاسلام مهدوی، با بیان اينکه لازم است به جوانان در جهت رفع موانع فرهنگی آگاهی لازم داده شود تصریح کرد: خانواده‌ها نقش مهم و مؤثری در ازدواج زوجین دارند و باید فرزندان خود را به سمت ازدواج آسان سوق دهند.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه بالا رفتن سن ازدواج مشکلاتی برای جامعه ایجاد کرده که باید مرتفع شوند عنوان کرد: انتظار می‌رود خرج و هزینه سنگین مراسم ازدواج برداشته شود و ازدواج آسان صورت گیرد.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان، با بیان اينکه حل مشکل مسکن جوانان اولویت مهمی است که باید رفع شود خاطر نشان کرد: مسئولان باید فرصت‌های شغلی مناسب را برای جوانان ایجاد کنند.

کد خبر 1274470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha