جشن وصال ۲۲۰ زوج گیلانی برگزار شد

آرمان گفت: جشن وصال ۲۲۰ زوج گیلانی در سراسر استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، جهانبخش آرمان امروز(جمعه، ۲ تیر) در جشن وصال که با حضور گسترده شهروندان و گردشگران در طرح سالم‌سازی سفیر امید برگزار شد، اظهارکرد: اشاعه و ترویج ازدواج به موقع، آگاهانه، آسان و پایدار از جمله اهداف برپایی این جشن است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظلعه‌العالی) در خصوص ازدواج و تشویق جوانان به ازدواج‌ آگاهانه، آسان و پایدار اشاره کرد و افزود: فرهنگ اصیل ازدواج اسلامی و آسان در جامعه ترویج شود.

 

وی تصریح‌کرد: با اشاعه فرهنگ ازدواج اسلامی در جامعه بسیاری از مشکلات خانواده از جمله افزایش آمار طلاق کم می‌شود.

 

آرمان موضوع جوانان را اولویت دولت سیزدهم دانست و از همه دستگاه‌ها خواست در راستای ترویج ازدواج آسان در جامعه گام بردارند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه جشن وصال ۲۲۰ زوج گیلانی در هفته ازدواج امسال در سراسر استان گیلان برگزار شد، گفت: این مراسم‌ها با شعار آسان و آسمانی، برگزار و زوجین زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

 

آرمان در پایان از خانواده‌ها خواست جوانان را به امر ازدواج آسان ترغیب و تشویق کنند.

 

گفتنی است، جشن وصال به همت ستاد ساماندهی امور جوانان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و سازمان‌های مردم نهاد بانوان خلاق جوان و رنگین کمان زندگی برگزار شد که با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح همچون موسیقی سنتی، نمایش طنز و مراسم سنتی عروس‌بران همراه بود.

در پایان این جشن با اهدای هدایایی از ۲۰ نوعروس تجلیل شد.

کد خبر 1274471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha