یکی از حسنات طلاب مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) آمار نرخ رشد فرزند آوری است

کامرانی به فالیت طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر افزایش فرزندآوری، گفت: طلاب این مدرسه با برخورداری از رتبه‌های برتر آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در بحث فرزندآوری پیشتاز هستند.

منیره سادات کامرانی-مدیر مدرسه علمیه حضرت آمنه(س) شهرستان فریدونکنار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت و ضرورت فرزند آوری در حفظ نظام اسلامی به عنوان یک امر به معروف، از افزایش فرزند آوری در این مدرسه خبر داد و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های بزرگ جامعه اسلامی درحال‌حاضر، مسئله کمرنگ شدن جایگاه خانواده و کاهش نسل است، جهاد در عرصه خانواده و فرزند آوری و افزایش نسل تربیت‌یافته‌ی مسلمان، ضرورت امروز جامعه اسلامی است.

 

 

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اهداف و کارکردهای خانواده، حفظ و بقای نسل بشر در یک ساختار و نظام قانونی و مشروع است، گفت: تلاش داریم طلاب و بانوان علاوه بر تحصیل علوم دینی و جهاد تبیین در جامعه با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، باید با فرزندآوری و افزایش نسل شیعه، مجاهدت کنند.

 

 

کامرانی بیان کرد: طی بررسی آماری از مجموع اساتید، کادر و طلاب این مدرسه، از زمان تاسیس تاکنون،تعداد ۶۱ تولد جدید اتفاق افتاد، اما رویداد مبارک آن است که طلاب پایه پنجم این مدرسه ۱7 تولد که برخی از آن‌ها، دارای فرزند سوم و چهارم شدند، را در طول این پنج سال تحصیلی خویش، به سرانجام رساندند .

 

 

وی افزود: این در حالی است که طلاب این کلاس، دارای رتبه‌های برتر در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی هستند و فرزندآوری هیچ خللی در پیشرفت تحصیلی و برنامه‌های مادری ایشان وارد نکرده است.

 

 

کامرانی در پایان خاطر نشان کرد: همکاری اساتید و طلاب در راستای ترغیب و تشویق به امر فرزند آوری با تأمین فضای مناسب برای رفع نیازهای کودکان و مادران، شیردهی و نگهداری کودک، در محل تحصیل بانوان، یکی از سیاست‌های مهم اجرایی این مدرسه در مسئله فرزند آوری است.

کد خبر 1274519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha