دولت سیزدهم یک میلیون فرصت شغلی در سال ایجاد کرده است

مرتضوی بابیان اینکه دولت سیزدهم یک میلیون فرصت شغلی در سال ایجاد کرده است گفت: جبران کسری ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی بودجه صندوق‌ های بازنشستگی از دیگر اقدامات دولت مردمی سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، سید صولت مرتضوی امروز (شنبه ۳ تیر) در همایش ملی اقوام ایران‌زمین در شهرستان فارسان اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم کسری 400 هزار میلیاردتومانی بودجه صندوق‌های بازنشستگی را جبران کرده است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در طول سال را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این دولت با عنوان دولت مردمی روی کار آمده است و توجه مسئولان کشوری بر فقر و ایجاد اشتغال جزء اولویت های اساسی دولت سیزدهم است.

 

وی گفت: آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری بر اساس تکلیف و برخورد با بی عدالتی و برای عبور کشور از بحران‌ها وارد عرصه انتخابات شد که به حمدالله از زمان ایجاد دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی در کشور صورت گرفته و تورم تاحدود زیادی ریشه کن شده است.

 

مرتضوی خاطرنشان کرد: طراحی برنامه تحولی ایران اسلامی توسط آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری بعد از انتخابات از اقدامات مثبت دولت سیزدهم بود که این سند توسط رئیس جمهور در منظر اندیشمندان قرار گرفت.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه کارنامه دولت در حوزه سیاست خارجی مطلوب است گفت: این دولت در حوزه دیپلماسی خارجی و در چارچوب سیاست حکمت، عزت و مصلحت در طول تاریخ ایران به توافقات بی نظیری دست پیدا کرده است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فروش نفت ایران در دولت اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم با فروش یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت کار بزرگی انجام می دهد که این امکان در دولت های قبل اتفاقی نشدنی بود.

 

وی اظهار داشت: اجرای طرح‌های آبرسانی، تکمیل سدها، اشتغال، مهار تورم و احیای صندوق‌ های ورشکسته از دیگر اقدامات ارزشمند دولت مردمی آیت الله رئیسی بوده که خوشحالی مردم را در پی داشته است.

 

مرتضوی به تجهیز و تکمیل امکانات بیمارستان های کشور اشاره کرد و با بیان اینکه ۱۳ هزار تخت بیمارستانی در کشور در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیده است، افزود: ۲۰ هزار تخت دیگر نیز در ادامه اضافه می‌شود.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نخستین جشنواره ملی اقوام ایران زمین شهرستان فارسان اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره‌ های بومی و فرهنگی اقدام شایسته‌ در راستای تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین خلاقیتی بدیل، نو و موثر در فرهنگ کنونی کشور است.

 

وی بابیان اینکه اقوام ایرانی نگین مرز و بوم ایران اسلامی هستند گفت: اقوام ایرانی با هر رنگ و زبانی برای ایران اسلامی ارزشمند و یک نقطه قوت است که با اعتقاد راسخ به توحید در عمل و ذات خداوند و حُب‌الوطن به زندگی زیبای روزمره خود ادامه می دهند.

 

مرتضوی به مرزداران غیور ایران اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دلاوران استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و رضوی، اصفهان، بوشهر، کرمانشاه، مرزداران غیور ایلام و سایر استان‌های کشور هر کدام به عنوان قهرمانان ایران اسلامی محسوب می شوند.

 

کد خبر 1274614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha