برگزاری پویش رسانه ای « من مبشر غدیر هستم»/ شرکت ۲۶ رسانه کشوری و استانی در جشنواره « عیدانه و رسانه»

ترکی با اشاره به استقبال رسانه های استان از پویش « عیدانه رسانه» سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: تعداد ۲۶ رسانه استانی و کشوری در جشنواره « عیدانه و رسانه» این سازمان شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدحسین ترکی مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری برنامه های عید غدیر این سازمان با اشاره به ویژه برنامه  رسانه ای در ایام عید غدیر گفت: پویش رسانه ای « من مبشر غدیر هستم» با محوریت رسانه های استان یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: این برنامه در راستای انعکاس برنامه های غدیر استان یزد است که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

 

ترکی گفت: هدف ما انعکاس و ترویج فرهنگ غدیر در رسانه های استان است و امیدواریم شاهد حضور پرشور رسانه ها در این بخش ها باشیم.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه این حضور پرشور رسانه ها را در برنامه های عیدانه سازمان شاهد بودیم و انعکاس خوبی از فعالیت های سازمان نیز انجام شد.

 

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: جشنواره « عیدانه رسانه» با حضور رسانه های کشوری و استانی برگزار شد که انعکاس برنامه های نوروزی سازمان را به خوبی دنبال کرد.

 

وی گفت: در این جشنواره که با هدف معرفی شهر جهانی یزد و اقدامات عیدانه سازمان فرهنگی اجتماعی برگزار شد تعداد 26 رسانه کشوری و استانی شرکت کردند .

 

ترکی ادامه داد: این تعداد با حضور خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، رسانه های مکتوب و مجازی استان برگزار شد.

 

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: تعداد اخباری که در این بازه زمانی 26 اسفندماه تا اول اردیبهشت ماه کار شد بیش از 200 خبر و گزارش تصویری بود.

 

وی ادامه داد: این اخبار در قالب های بازنشر و تولیدی بودند که پس از بررسی ها سه خبر و گزارش به عنوان برگزیده انتخاب شدند و چهار گزارش تصویری نیز به عنوان گزارش های برتر انتخاب شدند.

 

ترکی بیان کرد: هدایایی هم بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه ها بر اساس تعداد اخبار کار شده در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: امیدواریم بتوانیم به صورت فصلی نیز این جشنواره ها را دنبال کنیم و رسانه های دیگر استان نیز در این جشنواره شرکت کنند.

کد خبر 1275017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha