استاندار خراسان جنوبی برای حل مشکلات اصناف و کسبه بازار  قول   پیگیری داد

قناعت گفت: مشکلات اصناف و کسبه بازار خراسان جنوبی در جلسه تخصصی و موردی در محل استانداری به صورت ویژه بررسی و پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت- استاندار خراسان جنوبی - شامگاه (۳ تیر) همزمان با روز اصناف در بازدید از بازار مرکزی بیرجند اظهار کرد: در این بازدید میدانی از نزدیک و به طور مستقیم صحبت‌ها و دردل و مشکلات اصناف را شنیدم.

 

وی با اشاره به اینکه گرانی، افزایش بازرسی‌ها و قیمت بالای اجاره‌بها از جمله مشکلات اصناف و کسبه است، افزود: همچنین مشکل مالیات نیز مسئله مشترکی بود که توسط اغلب اصناف و بازاریان در این بازدید میدانی مطرح شد.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بخشی از موضوعات مطرح شده در خصوص مالیات مربوط به قوانین بالادستی است که تاکنون مکاتباتی با مرکز داشته‌ایم اما مجدد هم پیگیری خواهیم کرد تا تجدیدنظری صورت بگیرد، تأکید کرد: روز یکشنبه چهارم تیر ماه نشستی تخصصی و موردی با اصناف در محل استانداری برگزار خواهد شد تا مشکلات و مسائل آنان به صورت ویژه بررسی و پیگیری شود.

 

قناعت با اشاره به اذعان اصناف و کسبه به اینکه نظام اسلامی متعلق به مردم است، گفت: ملت ایران همواره با حضور خود در صحنه‌های مختلف پای این نظام ایستادند و  مردم معتقدند که مسئولان نظام و دولت نیز از جنس مردم هستند به همین خاطر با آرامش مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح می‌کنند.

 

وی ابزار امیدواری کرد تا با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری از شرمندگی مردم خارج شویم و بخشی از دغدغه‌های و مشکلات آنان را حل کنیم.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1274632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha