مسجد جامع «ایستون»، میزبان مراسم «درهای باز» در روز عید قربان خواهد بود

مسجد جامع «ایستون» واقع در «بریستول» انگلیس مراسم درهای باز را همزمان با عید سعید قربان برای آشنایی غیرمسلمانان با فرهنگ اسلامی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « bristolpost»، مسجد جامع «ایستون» واقع در «بریستول» انگلیس مراسم درهای باز را همزمان با عید سعید قربان برای آشنایی غیرمسلمانان با فرهنگ اسلامی برگزار می‌کند.

 

مسجد جامع ایستون همچنین اقدام به برگزاری یک جشنواره اجتماعی به عنوان جشن وحدت،تنوع و پیوندهای اجتماعی کرده است.

 

این جشنواره شامل غرفه‌های خیابانی متشکل از آثار هنری،جواهرات،غذای حلال و غیره برای معرفی فرهنگ اسلامی خواهد بود.

 

مسجد جامع ایستون همچنین سرگرمی‌هایی برای کودکان در نظر گرفته است تا ضمن داشتن اوقاتی شاد و مفرح با عید قربان و فلسفه آن آشنا شوند.

 

عبدالمالک،متولی مسجد جامع ایستون در این باره گفت: خوشحالیم که در این روز مبارک از پروژه توسعه مسجد که در طول سال گذشته بر روی آن کار کرده‌ایم رونمایی می‌کنیم.

 

وی افزود: توسعه مسجد همراه با طراحی داخلی چشمگیر، نمونه ای از تعهد ما برای خدمت به جامعه و پرورش رفاه معنوی برادران و خواهران مسلمان است.

 

متولی مسجد ایستون همچنین بر استفاده از فرصت سعید قربان برای معرفی اسلام و ارزش‌های تاکید شده در آن به غیرمسلمانان تاکید کرد.

 

وی در این باره گفت: ما همه تلاش خود را انجام داده‌ایم تا با پذیرایی از شهروندان در روز عید قربان، تصورات غلطی که از دین اسلام در اذهان عمومی وجود دارد را از بین ببریم و امیدواریم بتوانیم در روز درهای باز مسجد این کار را به خوبی انجام دهیم.

کد خبر 1274758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha