دعای عرفه در ۱۲ بقعه متبرکه شاخص  کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دعای عرفه در ۱۲ بقعه متبرکه شاخص استان خبر داد.

حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه دعای عرفه در ۱۲ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، اظهار کرد:این دعا همزمان از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در بقاء متبرکه شاخص شهرستان بویراحمد از جمله امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده مختار(ع)، امامزاده قاسم(ع) شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دعای عرفه در امامزادگان بی بی خاتون (س) در شهرستان مارگون نیز برگزار می شود، گفت: در شهرستان باشت دعای عرفه در امامزاده سید محمد سرآبیز(ع) و در شهرستان گچساران در امامزاده جعفر علیه السلام برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه دعای عرفه در شهرستان کهگیلویه در امامزاده ابو عمران موسی یا امامزاده میرسالار (ع) و امامزاده سید محمود (ع) به شهرت عام سید محمید برگزار می شود، ادامه داد: همچنین دعای عرفه در شهرستان چرام در امامزاده علی علیه السلام و امامزاده بی بی رشیده (س)، در شهرستان بهمئی دعای عرفه در امامزاده ابراهیم اسدالله (ع) و در شهرستان دنا در امامزاده محمود درب کلات (ع) این دعا را خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام مومنی شاد گفت:دعای عرفه به صورت ویژه در امامزاده علی علیه السلام شهرستان چرام با حضور آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، مسئولین و مردم برگزار می شود.

کد خبر 1274992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha