۲۰۰ موکب همزمان با عید سعید غدیر در شهرکرد برپا می شود

گنجی گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم و با همراهی مردم و مسئولان تعداد ۲۰۰ موکب از چهارراه فارابی تا چهارراه طالقانی به طول چهار کیلومتر در شهر شهرکرد برپا می شود.

هوشنگ‌ گنجی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم در شب عید غدیر خم شاهد برپایی میهمانی خانوادگی غدیر از ساعت ۱۶ تا ۲۴ در شهرکرد مرکز استان خواهند بود.

 

مسئول ستاد اجرایی «جشن میهمانی غدیر» در شهرکرد ادامه داد: این «جشن میهمانی غدیر» از چهارراه فارابی تا چهارراه طالقانی به طول چهار کیلومتر در شهر شهرکرد برگزار می شود.

 

وی گفت: کسبه، اهالی محلات، هیئت‌های مذهبی، فعالان اجتماعی و فرهنگی اقشار مختلف، خیران، مؤسسات و مجموعه‌های مردمی، سادات، جامعه ورزشی، باستانی‌کاران، ورزشکاران زورخانه‌ای و تمامی علاقه‌مندان و شیفتگان غدیر و ادارات و نهادها و بانک‌های مستقر در برپایی موکب‌های عید سعید غدیر همکاری دارند.

 

گنجی گفت: همزمان با برپایی این موکب‌ها در شهرکرد ۳۰ هزار پرس غذا بین مردم و محرومان توزیع می شود و در این شب موکب های مستقر در خیابان از مردم پذیرایی می کنند.

 

مسئول ستاد اجرایی «جشن میهمانی غدیر» در شهرکرد ادامه داد: تعداد ۲۰ روحانی جوان مستقر در موکب های برپا شده کار مبحث غدیر، غدیر شناسی، پاسخ به شبهات و برنامه‌های تبیینی را برعهده دارند.

 

وی تصریح کرد: برگزاری منبرهای یک تا سه دقیقه‌ای و بیان فضائل امیرالمؤمنین (ع) از دیگر برنامه هایی است که همزمان با عید غدیر و در موکب های برپا شده اجرا می شود.

 

گنجی خاطرنشان کرد: مردم، خیران و خانواده ها می توانند برای مشارکت در دورهمی بزرگ غدیری نذورات خود را به حساب بنیاد غدیر استان با شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۵۱۸۷۵۳۵ واریز کنند.

 

کد خبر 1275030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha