امر به معروف لازمه جلوگیری از ترویج منکرات است

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر فراموش نشود، گفت: عمل به این فریضه الهی لازمه جلوگیری از ترویج منکرات در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز(8 تیر)، در خطبه‌های نماز عید قربان که در مسجد امام(ره) بروجرد برگزار شد، با تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، اظهارداشت: عید قربان زیباترین جلوه بندگی است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به قربانی کردن در عید قربان، افزود: در این روز کسانی تمکن مالی دارند گوسفندی قربانی و در میان فقرا تقسیم کنند.

 

وی بیان کرد: خداوند انسان‌های باتقوا و پرهیزگار را تنها نمی‌گذارد، انسان همواره باید به خدا توکل کند، کمک به نیازمندان همواره مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر، افزود: نباید اجازه دهیم این واجب الهی زمین بماند.

 

وی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر نباید فراموش شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات جامعه در اثر فراموشی این واجب الهی اتفاق می‌افتد.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر دستور خداوند است و باید اجرا شود، گفت: تذکر لسانی به متخلفان کارساز است و برای جلوگیری از ترویج منکرات در جامعه ضروری است.

کد خبر 1275436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha