نماز عید قربان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اقامه شد/برخی نمی‌خواهند صدای جمهوری اسلامی به گوش جهانیان برسد

نماز عید قربان صبح امروز به امامت آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اقامه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، نماز عید قربان صبح امروز (پنجشنبه ۸ تیرماه) به امامت آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور اقشار محتلف مردم  اقامه شد.

 

آیت الله سعیدی  با بیان اینکه خداباوری و خداگرایی حقیقتی است که همه مؤمنان و مسلمانان ادعای آن را دارند، افزود: واقعیت این است که حقیقت خداباوری و خداگرای باید در عرصه زندگی و عمل خود را نشان دهد همانطور که حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل در عمل در امتحانی سخت نشان دادند که خداباور هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز جهان بحران مدیریت دارد، گفت: محتوا و پیام غدیر تنها نسخه سعادت بشر است و پیامبر (ص) در غدیر خم به امر خداوند متعال می‌خواستند این مشکل را حل کنند.

 

آیت الله سعیدی با بیان اینکه ماجرای غدیر ماجرای تعیین ضابطه و قاعده برای مدیریت جهانی است گفت: اما فرصت طلبان نگذاشتند این امر محقق شود همانطور که امروز برخی نمی‌خواهند صدای جمهوری اسلامی ایران به گوش جهانیان برسد.

 

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم صدای جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم، افزود: طاغوتیان چه بخواهند و چه نخواهند روزی یک نفر از شجره طیبه محمد (ص) و آل محمد (ع) برای احیای غدیر و تحقق حکومت جهانی اسلامی خواهد آمد.

کد خبر 1275456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha