انتشار پیام مقام معظم رهبری به مناسبت کنگره عظیم حج به زبان قزاقی

به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در قزاقستان، پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مناسبت کنگره عظیم حج به زبان قزاقی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مناسبت کنگره عظیم حج به زبان قزاقی در پلتفرم‌های رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان بازتاب گسترده‌ای داشت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت کنگره عظیم حج، وحدت امت اسلامی را به معنای گفت‌وگو، ارتباط فکری و عملی، هم‌افزایی و نزدیک شدن جهت گیری‌ها، و همکاری و پیوند اقتصادی کشورهای اسلامی خواندند و افزودند: بعد دیگر این وحدت، گفت‌وگوی علمای مذاهب اسلامی بر مبنای حسن ظن و مدارا و انصاف و ارتباط تنگاتنگ نخبگان کشورهای مسلمان است.

حضرت آقا در خصوص وحدت این نکته را هم متذکر شدند که پیشروان سیاسی و فرهنگی کشورهای اسلامی باید هماهنگ با یکدیگر خود را آماده شرایط نظم جهانی پیش رو کنند تا امت اسلامی جایگاه شایسته خود را بازیابد و تجربه تلخ مهندسی سیاسی و سرزمینی پس از جنگ جهانی اول تکرار نشود.

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به نشانی‌های اینترنتی ذیل در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

سایت رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در قزاقستان

https://kk.icro.ir/Nur%E2%80%93sultan

فیسبوک

https://www.facebook.com/100063616447140/posts/pfbid0BWEwHSvynm2A76EYMzCrZ2JPaW9yFCkLtfyLzebboCZDamDQgVmzsTHVyWKcK2ffl/?mibextid=cr9u03

اینستاگرام

https://www.instagram.com/p/CuBkMdssiHq/?igshid=MTI1ZDU5ODQ3Yw==

تلگرام

https://t.me/iran_culture_ast/139

کد خبر 1275466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha