۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت بین مددجویان کمیته امداد دزفول توزیع شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دزفول از توزیع ۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت همزمان با عید سعید قربان بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول مسعود رحیمی در جمع خبرنگاران در اینباره اظهار داشت : مردم نیکوکار این شهرستان همواره در مناسبت‌های مختلف در انجام امور خیر پیشگام بوده و در حد توان خود برای دلجویی از نیازمندان و کسب رضای الهی به کار گیرند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دزفول افزود: مردم نیکوکار دزفول امسال نیز همچون سال‌های گذشته در روز عید قربان با مساعدت‌های مالی و معنوی خود افزون بر چهار میلیارد و هشتصد میلیون ریال کمک کردند.

 

رحیمی تصریح کرد: کمیته امداد این شهرستان در روز عید قربان با همکاری اداره دامپزشکی و کشتارگاه شهرستان و بصورت بهداشتی توانست ۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفند را با مساعدت نیکوکاران و خیران ذبح کند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول ضمن تشکر از همکاران و پیشکسوتان امداد که در روز تعطیل خدمت رسانی می‌کنند، گفت: همکاران ما در مجموعه کمیته امداد، گوشت قربانی جمع آوری شده را بسته بندی و بین مددجویان این نهاد توزیع کردند.

کد خبر 1275485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha