واقعه غدیر بسترساز یک جریان معرفتی در آینده مسیر اسلام است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه عید غدیر خم بهترین فرصت برای تبیین امر ولایت است گفت: واقعه غدیر بسترساز یک جریان معرفتی برمبنای ولایت در آینده مسیر اسلام است.

حجت الاسلام کاظم شکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت برنامه ریزی به منظور برپایی عید سعید غدیر خم گفت: عید غدیر خم بهترین فرصت برای تبیین امر ولایت است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: واقعه غدیر بسترساز یک جریان معرفتی برمبنای ولایت در آینده مسیر اسلام است؛ اهمیت گرامیداشت این روز مبارک نیز از همین جهت است.

 

به گفته وی، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با در نظر گرفتن اهمیت جایگاه ولایت مداری و ولایت پذیری، عید سعید غدیرخم را به عنوان یکی از ایام الله در نظر می گیرند و ویژه برنامه های متنوعی را به این منظور اجرا می کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت ظرفیت برنامه های فرهنگی به مناسبت عید سعید غدیرخم عنوان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای برنامه هایی اعم از تئاتر بچه های مسجد، مسابقه های کتاب و کتابخوانی، برپایی نمایشگاه فرهنگی و ... نسبت به اجرای برنامه های اثرگذار و تبیینی با محوریت ولایت سعی در برپایی هرچه بهتر این روز با فضیلت دارند.

 

حجت الاسلام شکری توضیح داد: اطعام نیازمندان، توزیع بسته های معیشتی، توجه و رسیدگی به محلات کم برخوردار و ... از جمله برنامه های اجتماعی کانون های مساجد در این روز مبارک است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت موثر و سرمایه فرهنگی معرفتی اجتماعی هستند که با تأمین و تجهیز نیازهای مادی آنان می توانیم شاهد شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر برنامه های اثرگذار فرهنگی باشیم.

 

 

کد خبر 1275631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha