پایان تیرماه آخرین مهلت شرکت در مسابقه مدهامتان

کیامهر، پایان تیرماه را آخرین مهلت شرکت در مسابقه قرآنی مدهامتان اعلام کرد و گفت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ورود به سایت بچه‌های میاجد می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان  تا پایان تیرماه جاری تمدید شده و اعضای کانون‌های مساجد استان می‌توانند با ورود به سامانه بچه‌های مساجد در این مسابقات شرکت کنند.

 

وی با اشاره به معرفی رشته‌های این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان افزود: قرائت ترتیل از رشته‌های این دپره از مسابقات است که شرکت برای مرد و زن آزاد بوده و ویژه شرکت‌کنندگان 7 تا 16 ساله و 17 تا 30 ساله است.

 

کیامهر با اشاره به آیاتی که باید توسط مقطع 7 تا 16 سال تلاوت شود، گفت: سوره عنکبوت - آیات 56 تا 63، سوره لقمان - آیات 14 تا 19، سوره فاطر - آیات 5 تا 10 ویژه شرکت کنندگان مقطع سنی یاد شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اعلام کرد: برای مقطع 17 تا 30 سال نیز سوره اسراء - آیات 96 تا 101، سوره کهف - آیات 13 تا 17 و سوره مریم - آیات 56 تا 64 در نظر گرفته شده است.

 

وی به نحوه شرکت و ثبت اثر در این مسابقه پرداخت و تصریح کرد: قرائت یکی از قرعه‌های بالا و ضبط فیلم (بدون هرگونه تدوین و افکت و استفاده از صوت و...)  است و حتما اگر برای فیلمبرداری از دوربین گوشی استفاده می‌شود باید گوشی به حالت افقی باشد.

 

کیامهر اعلام کرد: شرکت‌کنندگان با ورود به سامانه بچه‌های مسجد (www.bachehayemasjed.ir) و بخش فعالیت‌های من و مسابقات مدهامتان باید نسبت به تکمیل فرم مسابقات و بارگذاری فیلم اقدام و روی گزینه ذخیره کلیک کنند.
 


وی اضافه کرد: مهلت شرکت در مسابقات تا آخر تیرماه 1402 اعلام شده است.

کد خبر 1275751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha