مفتی اعظم عمان خواستار تحریم کالاهای سوئدی از سوی مسلمانان شد

مفتی اعظم عمان از مسلمانان درخواست کرد تا محصولات سوئدی را به دلیل هتک حرمت قرآن در این کشور در روز عید قربان، تحریم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « timesofoman»، شیخ احمد بن حمد آل خلیلی، مفتی اعظم عمان از مسلمانان درخواست کرد تا محصولات سوئدی را به دلیل هتک حرمت قرآن در این کشور در روز عید قربان، تحریم کنند.

 

مفتی عمان در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشت: پایگاه های خبری گزارش داده اند که در سوئد کودکان مسلمان به زور از خانواده هایشان گرفته شده اند و این یکی دیگر از دشمنی‌های این کشور با مسلمانان است.

 

در این پیام آمده است: سوئد بزرگترین چالش را در برابر کل امت اسلامی پیدا مرده است، به این دلیل که به یک نفر اجازه داده است قرآن کریم را در روز عید قربان به طور علنی بسوزاند، آن هم در حالی که نیروهای امنیتی از این شخص محافظت می‌کنند.

 

مفتی اعظم عمان افزود: :کمترین کاری که باید در برابر این جنایت بزرگ انجام داد، تحریم کامل سوئدبا امتناع از خرید همه محصولات آن است.

 

وی تاکید کرد که با لغو کلیه تراکنش‌های مالی که بین سوئد و هر گروه یا کشور اسلامی دیگر صورت می‌گیرد، می‌توان دولت آن را تنبیه کرد تا دیگر اجازه ندهد چنین اتفاقاتی در کشور بیفتد.

کد خبر 1275864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha