پذیرایی روزانه از دو هزار زائر پیاده روی اربعین/ اربعین مقدمه ای برای ظهور حضرت مهدی (عج)

حجت الاسلام حسینی مقدم از پذیرایی روزانه دو هزار نفر از زوار در موکب سیدالشهدای چزابه خبر داد و گفت: پیاده روی اربعین مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عج)  است.

حجت الاسلام حسینی مقدم، مسئول موکب سیدالشهدای چزابه در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: موکب سیدالشهدا (ع) از سال 1399 تاسیس شده است و تاکنون هم به خدمات رسانی خود به زائران در طول سال ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد زوار در حال افزایش است لذا پذیرایی و طبخ ما هم روز به روز افزایش می یابد به گونه ای که وقتی آمار زوار به اوج می رسد، روزانه یک تن برنج پخت می کنیم.

حجت الاسلام حسینی مقدم با بیان اینکه در موکب سیدالشهدا (ع) روزانه از دو هزار نفر زائر پذیرایی می کنیم، اظهار کرد: علاوه بر پذیرایی از زوار خودمان ، امسال پذیرای زوار از کشورهای پاکستان، هند و افغانستان هم هستیم و با توجه به اینکه موکب ما در نقطه صفر مرزی قرار دارد بر همین اساس زائران زیادی را پذیرا هستیم. ما حتی روزانه برای 500 الی 600 نفر اسکان داریم.

مسئول موکب سیدالشهدا (ع) با اشاره به برنامه های فرهنگی در اربعین حسینی افزود: ما همه ساله برنامه های فرهنگی و دینی ویژه ای برای زوار پیش بینی می کنیم. امسال هم برنامه هایی در حوزه های دینی و فرهنگی تدارک دیدیم، ضمن اینکه تمام فعالیت ها و برنامه های ما توسط کمک های مردمی و ستاد اربعین حمایت و پشتیبانی می شود.

وی با اشاره به دستاوردهای پیاده روی اربعین در عرصه جهانی بیان کرد: پیاده روی اربعین نقش مهمی در تزکیه نفس انسان دارد، ضمن اینکه همه باید بدانند که اسلام از همین اربعین آغاز شده است و همچنین اربعین مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عج) می باشد.

کد خبر 1621843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha