جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

سردار کریمی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی برای فشار به ملت ایران و تضعیف انگیزه و روحیه مسئولین پای کار آمده است گفت: جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی خنثی کننده توطئه های دشمنان است. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی،سردار محسن کریمی امروز چهار شنبه (8شهریور) در شورای اداری شهرستان اراک، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: امروز خوشبختانه به برکت تفکر انقلابی و مردمی بودن دولت سیزدهم انگیزه و روحیه مضاعفی برای خدمت به مردم و شکوفایی کشور در بین دولتمردان وجود دارد که قطعا نوید آینده ای درخشان خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: امروز به قله نزدیک شده ایم، افزود:دولتمردان و مسئولان وظیفه و رسالت سنگین تری دارند و باید با جهاد امید آفرینی، جهاد خدمت رسانی و جهاد تبیین مسیر را با قوت ادامه دهند. 


وی با تاکید بر اینکه البته نزدیک قله مسیر سخت تر است، خاطر نشان کرد: پیمودن این مسیر نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد و همه باید با روحیه جهادی، گام های بلند در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب بردارند.

این مقام ارشد استان در ادامه به بیانیه گام دوم اشاره کرد و ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب معطوف به آینده است و نگاه تمدنی به فرآیندها دارد و این بیانیه مهمترین سند در انقلاب اسلامی برای رسیدن به نقطه مطلوب است. 

سردار کریمی اظهار کرد: این نقطه مطلوب با نگاه تمدنی حاصل خواهد شد و راهکار آن قوی شدن در همه ابعاد و عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری است.

جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی خنثی کننده توطئه های دشمنان است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و در صحنه بودن ملت ایران دشمنان در همه راهبردهای خود با شکست روبه رو شده اند، گفت: امروز جنگ ترکیبی دشمن در زمینه های نرم، نیمه سخت، سخت و از همه مهمتر جنگ شناختی برای فشار به ملت ایران و تضعیف انگیزه و روحیه مسئولین پای کار آمده که یکی از راه های خنثی کردن توطئه های دشمنان جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی است.


سردار کریمی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ ترکیبی برای فشار به ملت ایران و تضعیف انگیزه و روحیه مسئولین پای کار آمده است گفت: جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی خنثی کننده توطئه های دشمنان است. 


 وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم با گفتمان مردمی و ارتقای مشارکت مردم اتفاقات و کارهای بسیار خوبی در حوزه های مختلف انجام شده است، گفت: به فضل الهی ایران اسلامی امروز به سرعت در مسیر پیشرفت است و به همین جهت دشمنان تاب دیدن این پیشرفت را ندارند و تمام قد به میدان آمدند و البته با هوشیاری ملت در همه راهبردها ناکام مانده اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: دشمن امروز در مقابل عظمت ملت ایران در یک بن بست راهبردی قرار گرفته و به برکت مجاهدت های نیروهای مسلح در عرصه دفاعی و امنیتی ایران اسلامی از اقتدار و قدرت بازدارندگی و افتخار آمیز برخوردار است.


گفتنی است، در پایان این نشست از کارمندان نمونه اراک تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1622467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha