برپایی موکب خدمت رسانی فعالان کانون های مساجد البرز در راهپیمایی جاماندگان اربعین

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ عاشورایی با هدف بصیرت افزایی گفت: موکب خدمت رسانی فعالان کانون های مساجد البرز در روز اربعین حسینی با هدف بصیرت افزایی و خدمت رسانی به زائران برپا می شود.

حجت الاسلام کاظم شکری با اعلام خبر برپایی راهپیمایی اربعین حسینی در خصوص نشست برنامه ریزی دستگاه های فرهنگی برای برپایی راهپیمایی اربعین حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز همواره نسبت به گرامیداشت شعائر اسلامی و مناسبت های دینی اهتمام ویژه ای دارند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: موکب خدمت رسانی زائران اربعین حسینی روز چهارشنبه 14 شهریور با حضور در مسیرهای راهپیمایی به زائران خدمت رسانی می کند.

به گفته وی، هدف از مشارکت فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان اربعین حسینی ، عرض ارادت به ساحت مقدس امام حسین(ع) همچنین بصیرت افزایی است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ عاشورایی توضیح داد: خدمت رسانی موکب های اربعین با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است به ویژه آنکه فعالان مسجدی با بهره مندی از امکانات و به صورت خودجوش در این آیین شرکت می کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی اربعین حسینی در استان البرز 10 کیلومتر در نظر گرفته شده است که از آستان مقدس امامزاده حسن(ع) تا امامزاده محمد(ع) است.

کد خبر 1623103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha