ساکنان روستای سیل زده مشهد طرقی ویزیت رایگان پزشکی شدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: ساکنان روستای سیل زده مشهد طرقی از توابع بخش مرکزی این شهرستان ویزیت رایگان پزشکی شدند.

محمدرضا حیدری- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: طرح ویزیت رایگان روستای سیل زده مشهد طرقی این شهرستان با مشارکت کانون‌ بسیج جامعه پزشکی ، پایگاه بسیج حضرت زینب (س) و شهید فیاض بخش شبکه بهداشت اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی که همواره مورد نیاز جامعه بوده و توجه ویژه ای نیز در مجموعه شبکه بهداشت و درمان با مشارکت سایر دستگاه ها به آن شده، خدمت در عرصه بهداشت و درمان است و با توجه به شرایطی که دارد تلاش کردیم تا با استفاده از پزشکان جهادگری که علاقه دارند در این امر خیر شرکت کنند این خدمات را برپا کنیم و تیم پزشکی را در آنجا استقرار دهیم.

حیدری عنوان کرد: استمرار این حرکت و امتداد خدمت رسانی به قشر مستضعف جامعه از ضرورت‌های کار ماست و امیدواریم خداوند از این حرکت جهادگران بسیجی ما رضایت داشته باشد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان بیان کرد: این تیم متشکل از پرشک عمومی، ماما، متخصص قلب و عروق، پرستار و غیره است که به مدت یک روز در روستا حضور پیدا کردند و به ساکنان منطقه خدمات رسانی کردند، این میزان خدمات گرچه حرکت ارزشمندی است اما ما به دنبال آن هستیم تا با افزایش ظرفیت‌های لازم میزان خدمت رسانی را نیز افزایش دهیم.

حیدری یکی از اهداف اعزام تیم‌های پزشکی در نقاط محروم را توجه بیشتر مردم به‌ سلامت خود، ارتقای سلامت، همکاری عمومی ‏برای توجه بیشتر به نقش سلامت و همچنین داشتن جامعه‌ای سالم عنوان و اضافه کرد‎: ‎‏ بسیج جامعه پزشکی با همکاری دستگاه‌های ‏بهداشتی و درمانی در ایام و مناسبت‌های مختلف خدمات بهداشتی و درمانی رایگان را به مردم در مناطق محروم که دسترسی ‏آسانی به مراکز درمانی ندارند، ارائه می‌کند‎

کد خبر 1623116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha