استکبار  با بایکوت خبری اربعین نمی تواند جلوی حق طلبی و ظلم ستیزی ملت امام حسین(ع) را بگیرد

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت:استکبار بابایکوت خبری اربعین تلاش دارد پیام ظلم ستیزی و حق طلبی این واقعه تاریخی خاموش شود که باید بداند سنگرهای نظام های یزیدی زمان با پیام اربعین که شاه کلید است به دست ملت امام حسین(ع) فتح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران و خطیب جمعه ساری در خطبه های امروز(۱۷شهریور) در جمع نمازگزاران مصلی امام خمینی(ره) برلزوم تقوا پیشه کردن تاکید و اظهار کرد: باز هم خودم و شما نمازگزاران و عزاداران حسینی را به تقوا دعوت و سفارش می کنم.

وی با بیان اینکه کلید قبولی تمامی اعمال، تقواست، افزود: خداوند در آیه ۱۲۸ سوره نحل می فرمایند: «إِنَّ اللهَ مَعَ الَّذینَ اتَّقَوْا وَ الَّذینَ هُمْ مُحْسِنُونَ زیرا خداوند با کسانی است که تقوا پیشه کردهاند و کسانی که نیکوکارند.»

حجت الاسلام محمدی لائینی به روز وقف و احسان اشاره کرد و گفت: وقف مصداق احسان است. مردم باید با وقف مال، صدقه جاریه برای خود به یادگار بگذارند.

وی با اشاره به پیش رو بودن سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع)، رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص) و امام رضا(ع)، گفت: هرساله مازندرانی ها در ایام پایانی صفر با حضور در مشهد مقدس با برپایی هیات های عزاداری و سینه زنی به مقام شامخ امام رضا(ع) ادای احترام می کنند.

خطیب جمعه ساری ضمن قدردانی از مردم، خیرین و مسئولین برای تسهیل روند اعزام و خدمت رسانی زائران اربعین حسینی، افزود: همچنین قدردان خدمات مردمی مواکب مازندران در مسیر پیاده روی اربعین در ایران و عراق هستیم.

وی بیان کرد: طبق اعلام مراجع رسمی در عراق ۲۲ میلیون زائر اربعینی در کربلای معلی در این ایام به زیارت با پای پیاده پرداختند و در جای جای ایران اسلامی هم تحت عنوان جاماندگان به عشق آقا اباعبدالله حسین (ع) راهپیمایی کردند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه چهار میلیون نفر از کشور عزیزمان در این چند روز وارد سرزمین عتبات شدند، افزود: بنده از تمام نهادها به ویژه نیروی انتظامی که مسئولیت سنگین‌تری را هم برای ایاب و ذهاب برون‌مرزی و هم درون کشوری دارند و همه دولت‌مردان دست اندرکار بابت ایجاد تسهیلات و امکانات، تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه اربعین نماد یک حرکت مردمی است و به درستی هرساله مدیریت و اجرایی می شود، گفت: معتقدم اگر امور به مدرم واگذار شود کار به نحو احسن انجام می شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای ۱۷شهریور سال ۱۳۵۷، اظهار کرد: قیام مردم برای انقلاب اسلامی با هدف اعتلای دین اسلام انجام شده نباید مسئله معیشت که مقدمه و وسیله است جای دغدغه اعتلای دین اسلام و بهره مندی از معنویات را بگیرد. البته مسئله معیشت یک واقعیت است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدی لائینی به ترس و واهمه غرب و رسانه های بیگانه از پیاده روی میلیونی اربعین اشاره کرد و گفت:استکبار بابایکوت خبری اربعین تلاش دارد پیام ظلم ستیزی و حق طلبی این واقعه تاریخی خاموش شود که باید بداند سنگرهای نظام های یزیدی زمان با پیام اربعین که شاه کلید است به دست ملت امام حسین(ع) فتح خواهد شد.

کد خبر 1623506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha