مسئولین آرد و فروش نان را مدیریت کنند

حجت‌الاسلام فلاح گفت: مسئولین به فروش نان، کم فروشی و مدیریت آرد رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود تالش نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: معیار سنجش اعمال انسان تقوا است.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش افزود: راهپیمایی بی‌نظیر اربعین که نماد وحدت آفرین بشریت و انسانیت است یک پیام نه، به تمامی مستکبران عالم داشت.

وی تصریح‌کرد: از جمله این ویژگی‌ها، حضور ۲۰ میلیون نفر زائر اباعبدالله الحسین (ع)در کربلا بودند و ۱۰ میلیون نفر از دلداگان ندای لبیک یا حسین دادند یعنی در مسیر ابا عبدالله(ع) هم پیمان اباعبدالله(ع) هستند.

حجت‌الاسلام فلاح گفت: زائرین اربعین در این راهپیمایی به دشمن نشان دادند که نمی‌توانند دین و ایمان و عشق اباعبدالله(ع) را از ما بگیرند و اسلام را تضعیف کنند و اسلام یعنی زیر بار ظلم و ستم نرفتن .

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود خاطرنشان‌کرد: اگر کشورهای بیگانه مانند فرانسه حرف از آزادی خواهی و حقوق بشر می‌زنند ولی رفتن دختران محجبه به مدارس را منع می‌کند، می‌خواهند بر ملت ها سلطه پیدا کنند .

وی به ۱۷ شهریور روز جمعه سیاه اشاره کرد و گفت: ملت ایران این روز را فراموش نمی‌کنند که دست نشانده آمریکا در سال ۱۳۵۷ چه کرد و چه جنایتی رامرتکب شد .

حجت‌الاسلام فلاح افزود: آمریکا با فرستادن تجهیزات جنگی به اکراین می‌خواهد جنگ در منطقه باقی بماند.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش در ادامه  ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اسلام و امام مجتبی (ع)را تسلیت گفت.

وی با بیان‌اینکه خداوند در قرآن کریم فرموده برای هر پیامبری شیطانی بود، افزود: نان مهم‌ترین مسئله و قوت زندگی مردم است .

حجت‌الاسلام فلاح با تاکید بر اینکه مسئولین به فروش نان وکم فروشی و مدیریت آرد رسیدگی کنند، اضافه‌کرد: در برخی از نانوایی‌ها نان به قیمت بیشتر فروخته می‌شود و برخی از آنان نان را به مغازه ها می‌فروشند .

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه در برخی از مناطق آب به مقدار کافی وجود ندارد  و باید به موقع رسیدگی شود، ادامه داد: باغات کیوی باید شناسنامه‌دار باشند تا اگر محصول چیده شد و فروش نرفت جلوی صادرات و واردات گرفته نشود و زمان فروش محصول در اختیار کشاورز باشد .

حجت‌الاسلام فلاح گفت: مسئولین جهاد کشاورزی به امور و هزینه کشاورزان در کشت و برداشت محصول رسیدگی کنند تا ضرر نکنند .

کد خبر 1623549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha