قرارگاه مردمی ممهدون محور برنامه های مهدویت در تیران شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: قرارگاه فرهنگی مردمی ممهدون محور برنامه های ترویجی مهدویت در شهرستان شده است.

«علی معینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه اظهارداشت: تبلیغ موضوعات مرتبط با مهدویت، پاسخگویی به شبهات و تلاش برای امر فرج امام زمان(عج) از وظایف عاشقان حضرت بوده و از نیازهای جامعه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون افزود: این نقش و وظیفه مهم را نباید بر عهده سازمان های دولتی و خدماتی قرار دهیم بلکه همه نسبت به ترویج این فرهنگ ودوستی با امام عصر نقش داریم.

وی ادامه داد: تشکیل قرارگاه فرهنگی ممهدون با مشارکت جوانان اقدامی بود که از سال گذشته در این شهرستان انجام شده و امسال هر ماه یک برنامه را با موضوعات مهدویت در قالب فعالیت های فرهنگی، ‌هنری و تبلیغی در سطح شهر تیران اجرا کرده که منجر به افزایش اعضا نیز شده است.

معینی یادآورشد: سعی شده برنامه ها ساده ولی جذابیت برای اعضا در راستای تحقیق پیرامون مهدویت بشود که البته جلسات پژوهشی، رفع شبهات و تولید محتوا در این خصوص نیز در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شبهات متعددی در خصوص فرج امام زمان(عج) و عصر فرج مطرح شده که برخی از مردم نسبت به ظهور امام ترس دارند در حالی که بهترین دوران ها است ولی شبه افکنی ها افکار عمومی را تحریک کرده و همین جلسات پرسش و پاخ و رفع شبهات و ایجاد دوستی ها می تواند مشکلات را رفع کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه این قرارگاه به صورت مردمی اداره و مدیریت می شود، تصریح کرد: ادارات دولتی کمتر در اجرای برنامه ها نقش داشته اند اما تا حد ممکن از این جریان فرهنگی حمایت کرده و امکان توسعه فعالیت ها وجود دارد.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) در مهر ماه و عید بیعت پس از این روز، گفت: مراسم جشن، بیعت با امام زمان، اجرای مراسم برای کودکان و نوجوانان و جلسات پاسخگویی به سوالات پیش بینی شده است.

کد خبر 1723775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha