رکاب زنی تیم دوچرخه سواران «مسلمانان برای صلح» از آلمان تا انگلیس

گروهی از دوچرخه سواران مسلمان از آلمان تا انگلیس را برای انتقال پیام صلح و دوستی به جهان، رکاب زدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « americanbazaaronline»، گروهی از دوچرخه سواران مسلمان از آلمان تا انگلیس را برای انتقال پیام صلح و دوستی به جهان، رکاب زدند.

این دوچرخه سواران شامل شش عضو از اعضای انجمن جوانان مسلمان در آمریکا، 33 دوچرخه سوار از آلمان و یک دوچرخه سوار از امارات هستند تا سفری باورنکردنی برای صلح، عدالت، و تلاش های بشردوستانه برای جوامع نیازمند جهانی داشته باشند.

گروه دوچرخه سواران «مسلمانان برای صلح» با پوشیدن تیشرت‌های آبی، سفر 312 مایلی خود را از «آخن» آلمان به «آلتون» بریتانیا به انجام رساندند.

برخی از دوچرخه سواران سفر خود را از فرانکفورت آغاز کردند و 165 مایل دیگر به مجموع مسافت آنها اضافه شد.آنها در مسیر خود از چهار کشور آلمان، هلند، بلژیک، فرانسه و بریتانیا عبور کردند.

اگرچه این سفر با چالش هایی مانند آب و هوای نامناسب، ترافیک و خستگی همراه بود، اما دوچرخه سواران خوشحال هستند که موفق بوده‌اند الهام بخش دیگران برای ایجاد صلح و دوستی در جهان باشند.

دوچرخه سواران مشتاقانه امیدوار بودند که اکسپدیشن تاریخی آنها الهام بخش دیگران باشد تا از این روش پیروی کنند و مشارکت در اهداف نجیب را تشویق کنند. هدف نهایی آنها رساندن پیام مثبت جامعه ایمانی به جهان بود - پیامی از صلح، عشق، خدمت، بخشش و اتحاد.

شش دوچرخه‌سوار مسلمان از آمریکا بیش از سه ماه به طور منظم تمرین کردند و قدرت و استقامت خود را با 100 مایل دوچرخه سواری پشت سر هم در آخر هفته‌ها آزمایش کردند تا اطمینان حاصل کنند که می‌توانند به طور متوسط ​​100 مایل در روز را به مدت 4 روز به طور مداوم رکاب بزنند.

کد خبر 1723989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha