۳۶۴ حامی جدید ایتام و فرزندان محسنین در خراسان‌جنوبی جذب شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: در ماه‌های محرم و صفر ۳۶۴ حامی جدید برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزند محسنین در قالب پویش به عشق حسین(ع) ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، عبدالرحیم لطفی گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین در قالب پویش به عشق حسین(ع) با هدف جذب حامی همزمان با ماه محرم آغاز و تا پایان صفر به اجرا در آمد.


به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی، بر اساس اعلام پایگاه‌های جذب حامی در سطح استان،۳۶۴ حامی جدید برای حمایت مادی ومعنوی از ۵۱۲ یتیم و فرزند محسنین در ماه‌های محرم و صفر ثبت نام کردند.


به گفته وی با این تعداد حامی جدید نیز هم اکنون ۳۶ هزار و ۸۷ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسین با کمیته امداد استان خراسان جنوبی همکاری دارند که حمایت از ۱۰ هزار و ۱۰۸ ایتام و فرزند محسنین در استان را برعهده دارند.


لطفی تعداد فرزندان ایتام را ۲ هزار و ۳۸۶ و تعداد فرزندان محسنین ۷ هزار و ۷۲۲ نفر اعلام کرد و با قدردانی از همراهی کمک‌های خیران و حامیان در این طرح به روش‌های غیرحضوری برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره و خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.


وی تصریح کرد: همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir از دیگر روش‌های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

کد خبر 1724532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha