ولایتمداری، رمز پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی بود

به گفته سردار کرمی، رمز پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی، عنایت خداوند، امام راحل و روحیه عاشورایی، جهادی و ولایتمداری ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با یادآوری اینکه هشت سال دفاع مقدس یک رویداد عادی نبود، گفت: دشمن برای از بین بردن اسلام وارد عمل شده بودند.

وی با بیان اینکه تمام کشورهای غرب و شرق برعلیه جمهوری اسلامی درکنار صدام قرار داشتند، گفت: کشور ایران نیز به لحاظ اینکه به تازگی پیروز شده بود در شرایط ضعیفی قرار داشت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: در آغاز جنگ‌ تحمیلی صدام با ۴۸ تیپ وارد عمل شد و در آن شرایط که تحت فشار بودیم، نقش رهبری بسیار تاثیرگذار بود.

به گفته سردار کرمی، در برهه‌ای از زمان جبهه استکبار، جنگی را آغاز کردند که می‌توان گفت جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود و ملت ایران و شهدا هشت سال مقابل تمام دنیا ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه شهدا با علم، یقین، بصیرت و با درک شرایط جان خود را در طَبق اخلاص گذاشته هشت سال جانانه مقابل دشمنان ایستادگی کردند، اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس همه اقتدار، عزت و مجاهدت ملت ایران بود و صحنه‌های عاشورا را تکرار کردند.

به گفته سردار کرمی، رمز پیروزی ملت ایران عنایت خداوند متعال و در رأس حکومت، امام(ره) و روحیه عاشورایی، جهادی و ولایتمداری ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه از بین بردن نظام جمهوری اسلامی و تجزیه ایران از اهداف دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی بود، گفت: دشمن از نقش رهبری امام (ره) و مردم عاشورایی ایران بی خبر بود و مقاومت این ملت را نتوانسته بود برآورد کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تک تک لحظات و روزهای دفاع مقدس درس بزرگی است که باید از آن الگو بگیریم، اضافه کرد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس به عهد خود وفا کردند و امروز نوبت ماست که به عهد خود وفا کنیم.

کد خبر 1724587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha