وحدت ملت ایران هیبت دشمن را شکست

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دشمن از امنیت جمهوری اسلامی می ترسد، گفت: وحدت ملت ایران هیبت دشمن را شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران در آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان جهاد و مقاومت که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز را مدیون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس است، اظهار کرد: فرموش نکردن زحمات و قدردانی از تلاش های رزمندگان و ایثار خانواده های معظم شهدا وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه گردنه های متعددی را تا تحقق تمدن نوین اسلامی پیش رو داریم و رزمندگان دفاع مقدس باید برای ادامه را در کنار نسل نو باشند، گفت: ملت ایران ملتی بصیر، بیدار و هوشیار هستند و فتنه های ترکیبی دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می کنند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه عقبه دشمن در حال فرو ریختن است، افزود: امروز پول های بلوکه شده ایران در کشورهای استکباری درحال بازگشت به خزانه ایران اسلامی است.

وی با اشاره به فروپاشی اپوزیسیون خارج نشین، گفت: جنگ ترکیبی دشمن سخت است و وحدت و امنیت جمهوری اسلامی ورق این جنگ را به نفع ملت ایران برگ خواهد زد.

نماینده ولی فقیه درمازندران با تاکید براینکه دشمن از امینت ایران اسلامی می هراسد، اذعان کرد: در توطئه های مختلف که در عمر بابرکت انقلاب اسلامی شاهد بوده ایم  وحدت ملت، هیبت دشمن را شکست.

کد خبر 1724836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha